utorok 8. júla 2014

23 / GIVEAWAY


V poslednej dobe nemám dostatok času na svoje posty a venujem sa skôr môjmu TUMBLR a ďalším foteniam s Nat.  ALE mám pre vás prichystanú GIVEAWAY! Môžete sa zapojiť a jednoducho vyhrať šaty z online obchodu ROMWE, pozri úplne nakoniec príspevku, veľkosť M (volnejšie).

Podmienky sú jednoduché:
- pozvať všetkých priateľov na Facebook, lajknúť 2indahouse FANPAGE
- do komentáru nižšie napísať svoj email a odpoveď na otázku, ¨Akú obuv by ste si zvolili k týmto šatám / športovú alebo elegantnú / ? ¨


Súťaž potrvá do budúceho týždňa 16.7.  Veľa šťastia !

Lately I haven 't had time for any of my new posts. These days I'm spending all my free time editing photos for my new website on TUMBLR or new pictures of Natalia which we took last week. I 'm so excited from the photo shoot we did, she is my queen. I mean really, who is Cara D. ? 



Photo by Natalia, Edit Me







Black Leggings- Jana Gavalcova fashion designer / dark blue Sweater- Boris Bidjan Saberi / Shirt, Necklace, Watches- Vintage / Shoes- Nike AF1 Year of the Horse /  Bag- Celine

25 komentárov :

  1. fíha , budem mať na sebe toľko očí :-D
    super vyzeras ako vzdy

    www.donnaiveh.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dokonalé fotky, super prostredie ! :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jednoznacne nieco sportovejsie, cierne alebo biele. na fotkach vyzeras super! aj su skvele upravene :)
    lenka.madlenova@gmail.com
    http://stylemonblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ✖ ŠPORTOVKY ✖ adrianafbc@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Biele birkenstocky na platforme! a fotky sú super
    bianka.veselovska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Určite nejakú športovú obuv!! :)
    kajusht@gmail.com

    Fotky sú úžasné!! :)

    Caroline| Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja už podobné očumujem mesiac v zare a zakaždým sa v nich vidím v bielych vysokých airforce, ale kedže by to chcelo možno niečo jemnejšie, tak by som dala čistobiele airmaxy :)

    a vynikajúco foto!
    ivicic.julianna@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. trubka! ty si moja queen! a mozem sa aj ja zapojit? :P ja by som si k nim dala bud tie nase zdravotnicke boty ci jak ich volaju, converse tie vyssie abo tie moje nove boty z asosu podla toho de by som sla a jake by bolo pocko :P dufam ze vyhram! :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D zdravotnicke boty ci ako sa volaju ? :D skus stastie ;)

      Odstrániť
  9. Športove
    bjelakova.anet@gmail.com
    http://www.anetabjelakova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ahoj,
    čierne elegantné platformové sandály, kedže sa k tomu hodí mohutnejšia obuv, a platformy to tomu dodajú, plus nejaká šiltovka alebo klobúk a červený rúž!
    poprípade biele conversy, :)

    domi.behunova@gmail.com

    Inak mega blog!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. asi nejakú tú novodobú sandále alebo také platformy , to ide k tomu dokonale !!! možno airmaxy
    n.princess@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. FB: Tereza Saki
    Mail: terezasaki zavináč seznam.cz

    Já bych zvolila černé boty s masivní podrážkou a podpatkem z H&M, ale elegantní ani sportovní bych je nenazývala, jsou spíš trochu goth. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. športovú!! nejaké conversy alebo niečo na ten štýl

    FolyD.Sante3@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ja by som to skúsila s elegantnou. :))
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ja by som k tomu dala platformy napr z Vagabondu :P

    peackapples zavinac gmail com

    fejsbucik sledujem ako Siu Zka

    OdpovedaťOdstrániť
  18. K tomu bych vybrala Nike Air Max, pohodlnost nadevše. :3
    Facebook - Vladi Maurerová, E-mail - vladia.maurer@yahoo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. športové :)
    sulavikova90@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Máš úžasný styl :O♥ Moc se mi líbí :3
    Mail: dupenopulosova.iveta@gmail.com
    Obuv bych k tomu zvolila spíše sportovní, ale myslím si, že by se k tomu hodilo obojí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Máš skvělý outfit!

    Nádherná Giveaway!
    K šatům bych si vzala "glády" ^_^
    fb: Ivi San
    ivisandali@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Super fotky! (y)

    Hotovo FB: ZM Prodej
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Sportovní (Bílé pláteněné boty nebo i nízké conversky:) )

    OdpovedaťOdstrániť

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!